Godmorgon alla glada!

   Thilda kunde inte vara gladare nu när hon vaknade och jag känner mig rätt lugnt nu när jag städade en timme igår innan jag la mig för då är det inte så mycket som skall göras innan folket kommer idag. det är födelsedagsfika här hemma idag då Jaris släkt kommer på besök. Jari är iväg en sväng så vi skall väl göra oss klara då för vi ska ner på stan och luncha på den nya indiska reastaurangen.

   Jag ska möblera om i Thildas rum idag för nu ska tammetusan himmelsängen upp så är det bara! Ska prova sittdelen på Thilda idag med vagnen får se om hon blir lyckligare av det. Hon blir ju så arg ibland när hon ligger i vagnen så man får bära runt henne och det är inte så roligt alla gången vill jag lova hon börjar ju bli tung nu.

   Nu kom posten och skrämde livet ur mig så nu är det dags att sätta fart :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0