En hel vetenskap..

.. att sätta ihop möbler ifrån ikea men nu ärdet iallafall gjort vill jag lova. På vägen hem passade vi på att prova något nytt, Pizza Hut vet inte riktigt om jag tyckte det var en hitt efter man betalat 82 kronor och fick det här:

                            

Trodde det var som American Pizza här i stan men vad bortskämd man kan vara då. Man får ju verkligen valuta för pengarna när mn köper dessa minipizzor, NOT!

Har även funnit Thildas julklapp för er som vill spendera 1000 kronor på något som hennes mor egentligen vill ha bara för det är så sött:

                             

Sen har vi ej hunnit med så mycket, har lagt donnan här efter att ha satt ihop alla möbler och nu blir det kaffe och kaka med min knäppa sambo som har gett mig alldeles för många goda skratt idag :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Åh gud vilken söt!!! =))



Pizza Hut är så jävla dyrt, sanslöst! Ska man äta där så ska man ta buffén...dyrt de med iofs men då får man mkt mat om man vill iaf hehe

2009-09-21 @ 12:46:25
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Maddis

Ååååh, sån vill jag oxå ha =) ha ha, klockren.. hur stor är den?? ha ha..



Vi har hittat en tiger här i Jkpg som vi funderar på.. den är 170-200 cm lång asg Kramisar

2009-09-21 @ 13:08:41
URL: http://miixs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0