Fotogalen mamma som retuscherar barnbilder, vad tycks?

Det tog verkligen ett sekel att ladda upp dessa bilder, detta är vad jag roat mig med idag, varit ute och gått med Milla som är mamma till Ellen här på bild, de stora är retuscherade medans de små är i original. Blev mer retusch på Thilda dock hon hade ju rivit sig så pass i ansiktet, stackars liten.

   Jag har varit helt slut idag har inte gjort mycket, delade ut lite dopkort sen blev det kaffe hos Milla och en rask promenad hem i regnet, hann inte mer än att lägga lilltösen innan jag passade på att retuschera dessa. Smått uttråkad med huvudvärk som faen, mens och ryggvärk, vilken bra dag va ;)

   Nu ska jag slänga på en film och slöa i soffan och hoppas att BLOGGEN inte är lika seg imorgon som den varit idag

   PÖSS!!!







Min lilla ängel...



  

Kommentarer
Postat av: Mthess

Jätte fina kort du tar kusin vitamin!

2009-10-09 @ 07:25:15
Postat av: Fru Evelina

sööööt! :-)

2009-10-09 @ 08:14:56
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: heli

Fina bilder

2009-10-12 @ 12:33:25
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0