Tidig morgon.

   Igår åkte Jari iväg och skulle handla och han tog med sig lilltösen, det ni. Så vad gjorde jag när jag fick lite egentid över. Jo just ja jag städade. Kul va, det kallar jag kvalitets tid.

   Ska få lilldamen att sova här nu så jag kan ta mig ett yogapass här så jag får något gjort denna fullspäckade dag. Jag ska göra Thilda klar för att ka klockan 11 till Frida då vi ska kolla bilbarnstolen i bilen för efter mammaträffen vid 12 ska vi vidare till lilla Natta och kika bebismage ;) Sen är det fotokurs ikväll så jag har det lite körigt.

   Nej trött är jag oxå vi får väl se hur det här går.

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

hejsan! Nummret till ortopeden är 103600. Tror det hade teletid mellan 9-12. Hoppas du får tag på dem :) Å tack för idag.

2009-11-25 @ 20:44:21
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0