Inredning av vardagsrummet klart!



   Vad skönt det kan kännas ibland att vakna upp och känna hur otroligt bra jag trivs i mitt egna hem, här är mitt färdiginredda vardagsrum som jag är mäkta stolt över idag. Om man kollar på hur det såg ut i förra lägenheten så är det en himla skillnad.
   Till vänster i bilden längst ner har jag ordnat ett provisoriskt bord då jag tillbringar min mesta tid på den divanen. Dock så är det ett lakan, ett täcke och två extra kuddar som fyller platsen men tyckte inte det ritkigt passade in när jag skall visa hur jag lever. Tapeten jagade jag i 2 veckor innan jag fan den här, vi var tvugna att bestämma oss över en dag slutade det hela med och tyvärr så var min sambo sjuk och kunde ej bege sig ner till färghuset för att kolla på de tapeter vi skulle ha men jag fann denna och tog med mig tapetboken hem för att sätta alt på ett kort, tror inte vi kunde bli nöjdare.

   Soffan är ny, tavlorna, ryamattan likaså och min älskade bar är såklart helt ny. Där har vi allt man kan tänka sig, min sambo verkar ju vilja samla på sig en del whiskey så vi har 15 olika sorter plus alla mina likörer som jag inte får dricka av, himla irriterande men det är en välfylld bar iallafall ; ) Det enda som fattas är ett helt nytt vardagsrumsbord då detta skall ut men det kommer.


   Så vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0