Faders födelsedagspresent?

   Nu är det snart dagen d igen då fader fyller år, brukar alltid köpa en whiskey till honom men det kanske börjar bli tröttsamt så jag håller på och letar på nätet efter vad man kan beställa för skoj. Man kan skicka choklad till den godistokige.

http://www.chokladogram.se

En optisk mus till datorn för den som arbetar på jobbet mycket kanske med tanke på hur mycket han befinner sig på jobbet, 319:- på www.bluebox.se


   Böcker är alltid lika kul att få om det är något intressant innehåll vill säga, detta fann jag också på bluebox de har en himla massa skoj. Akutgåva - Bok - I värsta fall, katastroffrågor och överlevnadssvar, 159:-.



   Varför inte denna bok : ) 189:- även den på bluebox.
 
      En nyckelhålare man har direkt innanför dörren skulle varit perfekt då min fader är expert på att tappa bort nycklar, 199:-.



   Det som är bra med bluebox akutgåvor är att om man har brottom med en present så kan man om man beställer innan klockan 16 en vardag få det man beställt tills dagen efter, det kallar jag akutgåva! Så vad säger ni några ideer eller har ni själva fått några ideer till födelsedagspresenter nu kanske!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0