"Dag 82 en lugn lördag tro?!"

   Vaknade imorse av att jag ville hugga av mig armen för jag kunde inte sova med den värken jag hade som ej ville ge med sig. Det är det värsta jag har varit med om, hela armen kändes bortdomnad men endå är det enda lilla jag känner värk som bara skriker ut i fingerspetsarna. nej då hade jag god lust att hugga av den vill jag lova.

   Har kollat på hockeyn nu och ej tänkt så mycket på min arm för nu sisådär 11 timmar senare så gör det såklart inte ont bara när man ska sova. Får se vad den underbara läkaren säger om det hela på onsdag sen.

   Ska man glo på melodifestivalen eller förlåt andra chansen sen kanske och kela med alla odågor man har här hemma framför tvn, har ju varit så mycket folk över nu vilket är väldigt uppskattat men just nu skulle det vara skönt att bara ligga och dega och inte behöva tänka på hyfs, vett och ettikett och vara trevlig : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0