Äntligen sushi!

   Som jag har längtat, fick äta sushi idag med Helena helt underbart åt det senast förra sommaren. Mysigt at se hur lilla Holger växt till sig nu så de fick ha sin andra dejt. Ska lägga ut en bild sen måste bara ladda batteriet till kameran först.

   På tal om kamera kom jag på att jag skulle ha videoband till vår kamera så jag kan föreviga Thilda på film så det har jag införskaffat mig idag samt köpt ett nytt fotoalbum till henne som jag skall fylla när jag nu skall få tiden till det. Var på BVC idag och kollade hennes vikt, hon har kommit över 3 kg´s gränsen! 3050 gram och hela 51 cm lång. Hon börjar bli stor min tjej, det tycker iallafall jag.

   Nu skall jag roa mid med att laga mat nu när alla sover här hemma, det enda man gör är att göra någonting när man e hemma, suck!




Såhär går det när man sätter på stackars Thilda storlek 50, allt är ju för STORT!

"Mum is lovely
Dad is great
I am both!"

Kommentarer
Postat av: Nathalie såklart

oj nu måste jag bara fråga, får man äta rå fisk när man ammar? (skriver så då jag inte kan stava till ja du vet vad jag menar, annat ord för rå fisk:)

Vet du hur det är med räkor och fisk när man är gravid? fick man äta sånt då? Hoppas att allt är bra:)

2009-06-11 @ 18:40:35
URL: http://finafrun.blogg.se/
Postat av: Madde

Men lilla skruttan...så liten så liten, och ändå är hon 1 månad :) Kramar på er!!

2009-06-11 @ 21:16:43
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com
Postat av: Senita

va söt..druknar i storlek 50.. själv hade man tvärtom problem,, ineg av mina barn kunde ha dem söta kläderna som var i storlek 50 utan vart 56 direkt.. så annorlunda det kan vara.. men hon växer säkert till sig snart. =)

2009-06-12 @ 07:51:13
URL: http://senitaatines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0