Gårdagens outfit, urtvättat tvillingsjäl :)

 
  Detta lyckas jag och Jari alltid med, inte konstigt att Sofie aldrig ser skillnad på oss ;) Det syns ju att vi är tilsammans när vi går på stan iallafall.



Det började med att jag ville ha denna lilla stil när jag gick ut och J ville ju inte vara sämre, bara att han ser ut som en urtvättad verson av mig. Man kan ju undra, när vi blir gamla , kommer vi gå runt i likadana träningsoveraller då?!



Såhär går det när man skall ta kort med en kamera som ej har ett ställ så man får luta den emot en dvd skiva, vi fick en halv bild iallafall!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hehe ja ni kommer helt klart ha matchande overaller sen när ni är pensionärer ;-)

2009-07-25 @ 21:10:35
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0