Moder, bäbis och simhall!

   Satt och tänkte på moder hela vägen hem inatt när jag åkte ifrån jobbet här, hur kommer det sig alltid att Mimmi promt skall komma och lägga sig på tangentbordet när jag skriver *suck* jo som sagt satt och tänkte på moder när jag åkte hem, funderade på hur och när jag skall ta mig dit upp som jag planerat, vill ej köra bil med magen och det tar ju 9 timmar till Trondheim i Norge så jag måste göra det när jag går på havandeskapspenningen.

   Kom på att vi ej hörts av på en månad, känns trist vi kunde prata i telefonen jämnt förut men nu blir det lite svårare rätt dyrt att ringa till Norge idag tyvärr. Saknaden blir ju inte mindre för det tyvärr. Hoppas hon tyckte om sin födelsedags present hon fick *längtar*

   Mitt monster har vaknat i magen, så fort jag kliver upp ur sängen så vet jag att jag har en bäbis i magen för odågan sparkar så, det betyder att det är dags att äta om jag ej vill må illa, himla tid att börja göra det i vecka 23 men som sagt jag mår bara illa det blir inte mer än så. Inte konstigt att man ger bäbisen mat var o varannan timme när den kommer ut när man endå måste äta likadant när den är i magen : )

   Så fin var den magen.

   Ska släpa mig iväg till simhallen idag så jag får lite mer motion än att bara roa mig med yogan, ska vi bara få liv i lilla Sofie också, sen har jag hört att jag ska få finbesök idag av madelojni så det ser jag också fram emot. Får hoppas min sambo kan komma hem och sova, stackarn var vaken vid halv 2 när jag kom hem inatt och han som skulle upp klockan 5 på morgonen kan inte vara så pigg nu!





"Den som gapar efter mycket tappar ofta hela bävern" Vad fel dessa bävercitat blir alltså...

Kommentarer
Postat av: Madde

Jopp, det var min tanke :) Håller på och städar här för fullt..hoppas på att bli klar med sugning och våttorkning snart...sen bär det in i duschen för en liten upp fräschning :) Hörs later!!

2009-01-20 @ 12:42:44
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0