Fullt ös ikväll men nu stilla ro...

   Har äntligen fått ut min sambo på världsturne, eller ja han försvinner till lokomotivet inatt iallafall, den lusen har ej varit ute själv på hela 3 år så det var på tiden tyckte jag att han äntligen vill ut och roa sig. Mijo har precis åkt hem här, tackar för sällskapet. Har varit fullt hus idag.

   Pappa kom och lämnade min cykel som han haft i sin ägo ett halvår nu som han skulle laga, smart som han var låste han cykeln utan att ha tagit med sig cykelnyckeln han fått av mig, Och som vanligt så skyllde han på att jag nog inte gett den till honom, pappa i ett nötskal vet inte hur många nycklar han har tappat bort, så nu står jag här med en cykel om är låst som jag ej kan använa (inte för jag lär cykla på ett par månader endå)

   Pappa var dock snäll och ordnade med vår nya bänkdiskmaskin vi fixat så nu slipper iallafall Jari diska, han lär ju få och göra endå här hemma den stackaren.

   Har fått lektioner i att spela trummor av mijo får hoppas bara att mina händer orkar med det.

   Bonnies syster körde över Bonnie så jag hann prata lite med henne också när hon lämnade ljus till mig, himla sött av er!

   Spelat streetfighter på PS3 och nu ska jag läsa klart min bok så nog har det varit fullt ös här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0