Plågar julgranen!

   Och jag ska snart ut i det vita snöovädret kan man hoppas. Granen är uppe men naken för sambon åkte till jobbet så vi får klä på honom sen, granen alltså ;)

   Då får man lite tid över till att retuschera idag kanske om mitt monster vill vara lite lugn idag hon ränner runt med gåstolen som hon kommit fram till att man faktiskt kommer frammåt i :) Med tungan i vädret, vilken sötnos!

   Det ända jag roar mig med är fotograferingen och retuscherongen men det är ju sååååå roligt att pyssla med. Det tar mycket tid dock men jag hoppas mina resultat blir bra så folk blir nöjda!

   Nej nu ska jag gå och leka med mitt monster här!

   PÖSS!!!

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Haha, aa min fotfobi trodde man skulle ge utslag på mian barn lixom ;) haha. Japp dagen D imorgon! Ses då :)

2009-12-15 @ 20:00:21
URL: http://jacqueline87.blogg.se/
Postat av: Nadja

Här är granen klädd, mamma fick komma och umgås med Angie annars hade de aldrig gått hehe =)

2009-12-15 @ 21:44:18
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0