Njursten någon?

Idag blev det en tripp till akuten efter att jag fick en plötslig smärta i höger sida på magen när jag låg i sängen & pratade i telefon med mor min.

Såg att det var en stort ras på 2 km i Trondheim Norge, inte långt ifrån där hon bor så måste ju kolla upp vad som händer.

Väl inne på akuten så blev det en till liten dejavue, varför händer det alltid något när jag är gravid?!

Fick hjälp fort trots att det var dagen efter nyår. Nog för att vi ringde innan, tur var väl det.

Väl inne blev det ett ultraljud för att kolla att bebisen mådde bra & monstret sprattlade så glatt så. Sen undersökning & prover, jo men visst jag har inte njursten ännu men njutstenskristaller som nog ej riktigt vill slinka igenom. Nu håller jag tummarna för att ej få feber så jag får njursten för det här är illa nog.

Hem med pizza & smärtstillande sen hägrar sängen.

GODNATT!!!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Usch då, ingen trevlig början på året :(

Hoppas det blir bra snart! Kram

2012-01-01 @ 15:12:39
URL: http://vanitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0