Gårdagens äventyr.. Make Up Store firade 15 år

I Eskilstuna dock och där stod jag på baren och fotograferade alldeles för mycket bilder på den underbara showen. Fint när man kommer på sig själv att man står och hoppar och nästan dansar när man kikar på bilder (Ni som känner mig och vet hur jag fungerar när jag är inne i mitt fotograferande förstår nog vad jag menar..ahah) Det är bra när man syns som mest. Alla make uper är gjorde av Make Up Stores underbara make up artister!


Var även på Stockholmsmässan, Fotomässan är nog ett bättre ord men det var detta jag somnade till igår, fullt ös helt enkelt!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag hade också gärna åkt på fotomässan, det har jag tänkt i så många år nu, men det kommer alltid så fort på (dvs jag ignorerar det tills det blir försent).



Nästa år ska jag banne mig dit :-P

2011-11-22 @ 06:36:50
URL: http://hannasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0