Thilda är på besök hos farfar

Jag tror jag fått en liten prinsessa, Thilda har börjat bestämma helt vad hon skall ha på sig. Eller ja inte helt det får ju inte gå till överdrift, fredagar däremot är hennes egna klädstils dag och då blir det alltid klänning. Bara för det så frågade jag henne här efter fryukosten vad hon vill ha på sig när vi satt i hennes rum. Hon svarade Kläning, jag plockade då såklart fram de som finns i hennes rum, nej, bordet får jag till svar då. Förstod inte så mycket förrän jag kom på att Jari köpte en klänning till henne på Name It som hon sett liggande på bordet så den skulle ju hon såklart ha.
Mitt lilla prinsesstroll. Nu bär det av in till duschen sen skall jag våldgästa grannen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0