Har Zumbat och dansat Afro idag

Och jag är helsåld, tänk att det kan vara så roligt. Jag och Jacqueline beslutade oss för att åka ner och köra två pass, skulle lätt kunnat köra tt till för det var så otroligt soligt. kommer väl inte kunna gå imorgon ;)
vi skall köra nästa vecka med då denna vecka är lite full, jag har en praktikant sen skall jag stå på Name It och fotografera på torsdag på deras klubbkväll så då kan vi ej gå men inte mig emot då har jag något att se fram emot iallafall.
Tror vi har en skyddskatt här hemma, Thilda var ursinnig när vi kom hem idag för att hon ej fick gå till farfar på direkten och Jari höll i henne. det hela slutade med att Mimmi gjorde ettl itet utfall mot Jari för hon trodde att han skadade Thilda så när Thilda satt på golvet sen så sprang båda katterna runt henne och jamade för fullt. Tänk de förstår mer än vad man tror.
Nej nu blir det tacopaj här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0