Thilda sa en hel mening - 4 ord!

Hihi, har ju glömt att skriva om den "stora" händelsen. Pappa bytte blöja på lillmonstret när hon gnuggade sig sådant i ögonen så han frågade om hon inte skulle sova lite till. Nej fick han till svar med´n gnuggandet fortsatte så han frågade igen, varpå Thilda svarade: "Thilda viiiill inte sova!"
Och detta missade jag, attans bananer, jag får gotta mig i att jag idag har spikat och bokat min första bröllopsfotografering i år! Så nu är jag en lycklig tös i maj när jag skall få föreviga ett bröllop.
Åh vad hon växer man vill ju vara med hela tiden så man inte missar en sekund. De säger på dagis att hon lär sig otroligt mycket ord nu som hon snappar upp här och var. Har sluppit nattskräcken här ett tag vilket jag är riktigt lycklig för, för det var riktigt hemskt.
Nu skall jag lägga mig, det blir en lång dag imorgon!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ska du bo hos oss? Nu förstår jag inget alls ;P

2011-01-20 @ 22:40:24
URL: http://andthroughitall.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0