Tänk att något så litet kan göra en så glad :)

Försöker ju få ihop en vettig portfolio och det känns som om man är på bra väg när man lägger upp en bild eller förlåt snarare ett kollage men jag råkar tycka att dessa bilder passar bättre ihop när man har detaljbilder än när de visas var och en för sig. Pratar om mina newborn bilder på Elliot som jag tagit och lagt upp på fotosidan.se.
Då kan man inte bli annat än rörd när man loggar in där efter en timme och får se att någon först och främst redan valt den som sin favorit bild samt att få se att den är bland favoriterna på fotosidan idag. Nu kan jag sova i 13 timmar till och hoppas jag blir friskare till morgondagen ;)

Kommentarer
Postat av: Emeli- Mamma till Nathalie

Så härligt. Det måste gjort din dag!

2011-01-11 @ 22:27:15
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0