RIP - Rebecka du finns alltid i mitt hjärta!

Igår kom den dåliga nyheten som vi alla väntat på. Rebecka orkade inte längre och jag hann inte riktigt tänka på det så mycket igår eller jag tror snarare att jag inte ville det. Hade precis kommit fram till Malin och ville bara få tankarna på annat håll men idag känner man fortfarande den där klumpen i magen.
Hon var ett år yngre än mig och efterlämnade sig två barn. Livet är så orättvist ibland. Kan inte göra annat än att tänka på hur det skall gå för hennes familj nu men en sak vet jag, hon kommer alltid finnas i mitt hjärta och jag tänker på henne i tystnad.
Att sitta och gråta framför Thilda gör inte saken bättre då blir bara hon nere och ledsen så jag får fundera på detta under kvällarna när hon sover som tyngst.
Vila i frid Rebecka den kamp du kämpat har nu slagit sig till ro och jag tror att din kropp kände att nu fick det vara nog så vila i frid du finns alltid med oss!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Så tragiskt :-( var inte rädd för att gråta framför thilda, det är något som är lika vanligt som skratt. Angelina har sett mig gråta och då torkar hon mina tårar och kramar mig sen börjar hon busa för att göra mig glad och lyckas alltid. Tänker på dig kram

2011-01-07 @ 18:17:13
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag tänker på dig gumman och finns här om du vill prata, gråta eller bara vara. Kramar

2011-01-07 @ 20:42:37
URL: http://andthroughitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0