Nu sover hjärtat..

...om nätterna iallafall just för tillfället ligger hon och protesterar för att vi lagt henne mitt lilla monster. Vi har lekt järnet här ikväll och det bästa som finns måste ju vara barn skratt. Man blir helt varm i kroppen när man hör henne sätta igång, känns som om det inte finns något slut. Det värsta och det bästa är ju att hon fått tillbaka sina ökända prinsess skrik som jag döpte dom till, DE är höga kan jag säga ;)
Annars vandrar allt på i lugn och ro. Fick äran att leka med sambon här om dagen något man inte gör ofta, oj vad fel det kan låta men nu menade jag framför kameralinsen där han hamnade samt blixtarna så åkte upp såklart och jag har bara en sak att säga "Gudfadern":
Jari
Fotograf & Retusch: Kristin Lundberg - Photography
Måste ju även länka till min portfolio ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Tänkte höra hur du har det fredagen 4:e feb? Jag fyller ju år den 2:a och funderar på om vi ska dra ihop några (du, jag, Jacqueline, Nadja) och gå ut och äta då? Kram

2011-01-25 @ 21:40:46
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja men va kul! Hade inte tänkt vara borta så länge, jag är rätt trött om kvällarna, haha ;-) Ska höra med de andra också. Kram!

2011-01-26 @ 09:55:18
URL: http://andthroughitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0