Nu är det godnatt..

Nu vecka och nya tag, har inte gjort så mycket mer än att spenderat helgen med familjen. Jari var ju sjuk på nyår så det var mycket tid med lilltösen då istället men det är himla mysigt det med.
Var i o för sig på Tuna en snabb sväng idag och hälsade på Jacqueline som sprang förbi, skall minsann fotografera tösen i veckan, mouhahaha.. Jag har modellbrist eller snarare brist på annat så då plågar jag mina stackars vänner när jag får tid över. Köpte en ny vinterjacka till Thilda, ett par jätte fräcka byxor och en body för hela 300 kronor idag, inte illa ;)
Imorgon bär det av till Fazer för att jobba, skall börja dagen med en kopp kaffe så jag kankse är på hugget när jag vaknar.
Godnatt!!!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag fick oxå träffa j idag hihi

2011-01-02 @ 22:31:54
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0