Då var man brunett igen :)

Vilken dag den bara rusade iväg. Har varit iväg med bilder som en familj beställt extra idag, brottom brottom. Sen har lillmonstret haft sin första familjefilm på tvn, Fantasia 2000 blev det och hon dansade så glatt.
Hon var himla söt idag när hon fick träffa en liten bebis som skulle sova. Så när vi kom hem och hon slukat kinamaten som hon älskar i vanlig ordning så gick hon runt i lägenheten och sa "bebis sova, shhhh" Då gäller det att vara tyst ;)
Nu har jag haft ett ryck och städat järnet för att sedan nästan slå ihjäl mig vid återvinnings stationen där jag kastade en hel del skräp. Och nu blid´r det mys framför tvn med en film, älsklingen och lite popcorn. Tackar hjärtat för att han färgat håret på mig idag här precis, nu är jag brunett igen :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Länge sedan man fick träffa lilla T! Måste styra upp något snart :)

2011-01-16 @ 21:57:27
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Ska vi försöka ta tag i att träffas någon dag i veckan nu kanske? Var så länge sen nu ju. Jag jobbar till 12.30 så efter två då jag hämtat Adrian så är du välkommen över på en fika om du har tid. kram

2011-01-17 @ 13:56:50
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0