Lillasyster på besök ifrån Norge :)

Så nu har man fullt upp, detta innebär INTE att vi sitter vid varsin dator i vardagsrummet och hänger på fejjan, icke vi är sociala spelar sällskapsspel och helt underbara ;)
Hade dock totalt glömt bort att tösen skulle komma eller snarare mina planer för helgen, skäms sådant. Ibland är jag för hemsk och tankspridd vad gör man åt detta?
Usch har varit helt död i två dagar nu när jag jobbat på Fazer måndag tisdag så jag somnat på två röda, men vad gör det när man blir väckt mitt i natten av ett litet monster som ej vill sova. Inget tränande, inget städande, inget retuscherande har jag hunnit med vad i hela fridens liljor gör jag på min fritid?
Idag har jag iallafall fotografert modell, retuscherat lite och just nu sitter jag med little sis i vardagsrummet, kikar på criminal mind och retuscherar, nej dags att gå och packa ner sig i sängen för imorgon är en annan dag och den dagen skall jag blogga mer vettiga saker, det looovar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0