10 timmars arbetsdag att se fram emot

Imorgon skall jag få äran att retuschera 30 bilder, det är ca 10 timmars arbete och inte mycket annat till liv man hinner med då. men jag får ta 5 timmar på morgonen och 5 på kvällen annars lär mina ögon förblöda framför datorn.
Det är lite mycket arbeta jag har framför mig men det är himla roligt måste jag säga, så man vet att det händer saker i livet. På torsdag skall jag få fotografera en 1 års liten tös innan jag återgår till all min retusch jag har sen förbereda mig för helgens bravader om allt går som det ska vill säga. På söndag bär det av till Tunapark där jag skall stå och fotografera lite samt promota mitt företag, OM allt går som det ska vill säga man vet aldrig nu för tiden.
Saknar mina "modellmammor" pratar alldelels för sällan med er :(
nej nu skall jag ta en runda med Zumban sen en snabb dusch och bums i säng säng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0