Varje dag är ett äventyr..

Himla rolig dag idag, not! Har sprungit runt på jobbet som en tok så när man kommer hem och skall koppla av så får Thilda för dig att förstöra kvällen genom att vara sur,tvär och himla grunig, usch vilket monster hon har varit ikväll. himla skönt var det iallafall att hon somna i soffan så sött.
Idag har det inte hänt så mycket ävetyr om man bortser ifrån att jag läst om mitt reportage som var med i VLT igår :) fins en hel del nya sköna bilder på hemsidan och en hel sida tillägnad till lördagen reportage om mig och min modellfotografering så bara att gå i där och kika för er som är nyfikna.
Mitt äventyr idag går ut på att jag faktiskt inte just för tillfället vet vad som framtiden har att erbjuda och vad som händer imorgon förutom att det händer en hel del de nästkommande veckorna. Både på det jobbrelaterade planet och arbetsplanet kan man ju hoppas. Mer än så vågar jag faktiskt inte säga så den som "läser" får se :) Nu ska jag ta och slänga mig i sängen och kika på Rocky tror jag allt ;)

Kommentarer
Postat av: Alexis

Fantastisk fotoblogg vännen! Du har stor chans att kamma hem 500kr från nelly.com



Spana in min tävling på http://ekkis.se/2011/april/tavling-for-fotobloggare.html



Ha det bra

2011-04-14 @ 11:20:45
URL: http://ekkis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0