Idag blir det inte mycket familjetid.

Sitter här och kikar på min glupska tös som promt ska ha yughurt varje morgon med veteringar i, det är gott tydligen :)

Sen ska vi sparka upp sambon ur sängen för jag skall ner och fotografera modell för en dag idag så får vi se hur det blir idag för det vet vi inte riktigt ännu ;) Har lite att göra innan bara, måste dona med allt smink och kameran såklart en hel vetenskap det här.

Min blixt har blivit avmed en lampa då den lampan tydligen ej har fungerat ända sen jag köpta blixtarna, suck. Men jag har beställt ny som kommit nu lagom till fotograferingen.

Imorgon skall det jobbas på skoga sen är det besiktning på måndag, det ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0