Dagens reportage i VLT

Idag är jag med i tidningen är det tänkt, hade en modell för en dag plåtning i Hallstahammar i lördags där jag fick besök av en reporter ifrån VLT. Han var med för att se hur det går till att göra en sådan fotografering och funderade på hur det kommer sig att folk vill göra en sådan. Jag hoppas verkligen att reportaget gick som vi planerat och att bilderna blev bra.
De finns att beskåda på min hemsida: www.kristin-photography.se
2 modeller var med denna dag, Sofia som jag har fotograferat förr och Ellenore som är en helt ny modell för mig men det är ju så det skall vara, när jag åker ut på jobb för att fotografera vad jag kallar det "Gör om mig för dagen" så känner jag ju direkt inte kunden.
Nu bär det av till jobbet sen hoppas jag att jag skall få se mitt reportage så får vi se om det blev som jag tänkt eller ej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0