Modell Malin & "extrem makeup"

Idag så blev det inget modellfoto som planerat så då blev det till att åka över till Malin för att öva på en makeup som jag skall göra egentligen inte förrän nästa vecka och fota. Indian Peafowl - Påfågel. Denna make up kommer jag absolut göra om då jag för vanans skull hade kort skärpedjup på bilderna när jag skule fota sminkningen men denna gång skulle jag nog inte haft det, man lär sig något nytt var dag. Men nu fårni iallafall se vad jag håller på med, lite mer skätpa på det här och en hel makeup så skall nog även dessa bilder bli bra ska ni se :)

   Så nästa gång skall inte skärpedjupet vara på 2,8 (Mest för att slippa använda blixt) och fokusera ENDAST på iris utan nästa gång blir det studioblixtar och ett skärpedjup på kankse 7 eller 8 ;)




Modell: Malin L
Fotograf & Make Up Artist: Kristin Lundberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0