NHL - premiären, here I come!

   Idag bär det av till Stockholm för mig och min kära. När han fyllde, låt oss säga jämnt ;) så ville ha egentligen åka bort men så blev inte fallet. Istället slutade det med att han bokade biljetter till NHL premiären som är i Stockholm i år i globen och dit ska vi. Ska bo på Globen hotell som har ett genomskinligt badrum, det ska ju bli intressant.

   Sen ska vi kika på Terrakottaarmen och imorgon bär det av till Fotografiska innan hemresan då jag vill gå på utställningen som är där. Thilda kommer att vara hos farfar och farmor så vi får ej se henne förrän imorgon
:( men det är den andra lediga helgen  jag och Jari har tillsammans. Nu blir det frukost!

   PÖSS

Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Kikar in.. Ska du göra något kul ikväll då? :)

2010-10-09 @ 09:28:26
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0