Modellfoto och makeup hela dagen lång.. :)

     Klockan 11 i förmiddags anlände min länge bokade modell till Eskilstuna, vi hämtade upp Gina en annan make up artist, elr blivande snarare då hon utbildar sig just nu, sen bar det av hem till mig där husguden bjöd på kaffe.

   En enkel makeup blev det till att börja med för några beautyshoots ute i Rothofsparken sen bar det av hem igen. En lite mer trendigare och mer extrem makeup i svartskimrande toner, det är dessa dagar jag bara älskar att fotografera. Särskilt med den underbara assistansen och modellen som man får jobba med. Då kan det ju inte bli annat än bra, blir måttligt glad om fallet ej skulle vara så.

   Tack tack alla underbara för dagen nu skall det strax ätas grekiskt som husguden skall bjuda på men först en liten kik på dagens bilder ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Nee, det är inget jag skrivit om i bloggen.. Kram

2010-10-02 @ 19:42:02
URL: http://andthroughitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0