Jag får en överasskning av Wysteriia - Jippie!!!

   Igår fyllde tösen år och hade en tävling, jag som hade planenrna på att skrivaihop något helt fantastiskt bra för att vinna hennes tävling kom inte på ett dyft utan skrev det som föll mig in igår. Och visst fick jag en överasskning för det, nu är jag GRYMT nyfiken kan jag säga. Ska maila henne så fort jag kan.

   WYSTERIIA´s blogg...

   Sen är jag också grymt ego så för er som INTE kollat in min fotoblogg, gör det och KOMMENTERA för tusan, lite kritik vill jag ha så jag vet att jag gör något rätt eller fel med mina foton. Makeup är som vanligt gjort av mig och tack underbara Jacqueline för hjälpen igår!

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin

Trevligt med en överraskning. Undrar vad det kan vara?:)

2010-10-29 @ 12:17:33
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0