Grinig liten tös..

   Idag har tydligen Thilda varit himla grinig på dagis. Kan tro det när jag plockade upp henne imorse och frågade om hon ville gå till dagis skrek hon "nejnejnej!!! mamma" så hon var inte så sugen på det. Hon har ej ätit som hon ska. usch jag hoppas det bara är tänder som spökar för dagis skall ju ha fotografering på torsdag och det vill vi ju inte missa.

   Trodde hon skulle sova en stund nu då hon är så grinig här, förstörde mina planer med att gå ner på stan som jag tänkt men Jari får ju klippa sig iallafall då är en familjemedlem glad. Nej nu skall mor och dotter mysa i soffan!!!



Höstbild, tagen igår!


Kommentarer
Postat av: Britta Bloggar

Vad söt hon är! FIn blogg du har!

2010-10-12 @ 18:16:41
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Malin

Så fin bild :-) Hoppas hon blir på bättre humör snart. Kram

2010-10-12 @ 20:16:00
URL: http://andthroughitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0