Dagens tips Dr. Hauschka istället för Lypsyl!

   Idag gick jag runt på Tuna med en halvt vild Thilda, men hon är söt ändå ;) Jag var tvungen att handla välling till tösen och passade på att byta en tröja jag fått av Jari i fel storlek. Bra dag att gå på tuna med stor res på Bikbok och en thilda som inte alls ville sitta still i vagnen utan hänga över mammas axel för att kolla på vad som hände runt omkring. I vilket fall.

   Jag har haft rätt så trista besvär med mina läppar (Ja kära syster om du läser detta så sluta tänk dumt, det gör du alltid ;)) De har varit torra men ej så de flagar eller spricker däemot så de nästan svider och de har bara skrikit efter läppbalsma. Så jag ilade till KICKS för att köpa vad tusan som helst bara det inte är lypsyl, värdelöst man smörjer och smörjer och det är bara kletigt, beroende framkallade så man ej klarar sig utan det till slut och ger en dessutom inte mjuka läppar.

   Vad köpte då jag jo ett läppvårdsstift från Dr. Hauschka, trodde de skämta när de sa det men det är tydligen ett populärt märke med naturens helande krafter i ;)

   98:- gick det på så attans om det ej skulle fungera, I love it! Kommer nog aldrig köpa något annat nu för DETTA fungerar så det är dagens tips till er. Nu hägrar duschen och en värktablett.

   PÖSS!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Det måste jag köpa, mina läppar blir galet torra denna årstid! Hur har du det i veckan? Har du och thilda tid att leka? Kram!

2010-11-20 @ 19:45:24
URL: http://andthroughitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0