Dagen innan..

   Och här sitter jag och saknar min familj, vet att jag förmodligen inte kommer kunna träffa dom en stund förräns på lördag, kan låta som en kort tid men jag har inte sett dom på hela veckan så det känns lite trist. Men å andra sidan så visste jag ju att det skulle bli såhär den här veckan.

   Detta är dagen innan den stora öppningen här nere i fotostudion och nervositeten har väl inte kommit ännu men den kanske kommer imorgon innan alla kommer. 2 modeller har jag till mitt förfogande och underbara vänner som ställer upp och hjälper till. Vi ska fotas modeller, jg ska sminka och styla dom, vi bjuder på tilltugg och dryck, har bildvisning i biorummet och såklart på våra kontor sen lottar vi även ut 2 fotosessioner till ett värde av 1700:- imorgon.

   Nej nu ska jag ta och äta lite emellan min montering jag pysslar med, ses imorgon klockan 13:00 på Nygatan 27A!!!

Kommentarer
Postat av: Niffert

Lycka till gumman! Tråkigt att jag inte kan vara där. Jag ska tänka på dig här i Linköping och hålla tummarna för att allt går av stapeln helt enligt planerna.

2010-11-13 @ 08:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0