Naw, what a day!!!

   Nu har familjen tagit en powernap, jag har matat vilddjuret och precis satt mig i 2 minuter för att göra ett litet inlägg om jag hinner här.

   Idag har varit en mycket givande och rolig dag kan jag säga. Vi fick en liten utmaning på skolan idag som jag ska berätta mer om när Jari kommut upp för att göra kvinnogörat i tvättstugan ;) Har tagit en hel drös med bilder som jag tänkte lägga ut sen.

   När jag komr hem blev jag hämtad vid stationen tack vare det dåliiga vädret och vi tog en liten tur till Tuna för att få ut tösen lite då det regnade. Nu river hon ner pappas cd-ställ här det lilla busfröt.

   Hon är så söt lär sig mer och mer för var dag nu, igår när Jari bar på henne och jag tänkte ta henne då han lagade mat och skulle göra klart så frågade jag om hon ville komma till mamma varpå hon skrek rakt ut nej!!! Och kramade sin lilla far, lite trist kanske för min del men det var rätt sött tyckte jag. Nu när vi gick upp här efter vilostunden fick hon tag i klockan i sovrummet och fann lysknappen på den som hon tände om och om igen, höll fram den till mig och sa "titta". Lilla gumman då!

   Nu ska jag leka lite med tösen här innan pappa inte har några cd-sivor kvar sen ska ni få höra om min underbara skoldag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0