Inget tåg - Ingen blogg!

   Anledningen till att det inte blev något blogginlägg igår beror på att jag sovit över hos min klasskompis Anja som jag visat bild på här i bloggen ;) Igår så ringde min käre sambo och berättade att tågen ej gick hem när jag satt och åt med kusin Linda på Stockholms gator. En elledning hade gått av och ramlat ner på ett tåg som börjat brinna vilket ni säkert såg i tidningen. Detta resulterade i att eftersom jag ej fick några raka svar när jag var uppe vid stationen att jag fixade sovplats på engång. Tror sambon blev lite däven men det ska jag göra honom rätt ikväll ;)

   Nej nu ska jag och Anja till skolan, ses i eftermiddag!!!

   PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0