Fotografering på 5 minuter:

   Jag kände för att gå ut och få lite luft då jag tror mitt huvud behöver lite mer syre än vanligt. Vädret såg inte lockane ut men jag och familjen gick ut på baksidan för att jag tänkte att Thilda skulle få känna lite på gräsmattan för första gången. Självklart med kameran i högsta hugg. Det blev en fem minuters session på våran lilla 1 åring innan åskan och de första vattendropparna kom. Trots det så är jag helt slut nu när jag kom in så nu ska jag fakiskt gå och lägga mig för att sova här men dessa små bilder fick jag till iallafall.

   Thildas gräsmatte debut:



Ska göra en riktig 1 års session med tösen när jag är frisk och det är bättre väder. Lätt att fota andra och glömma bort sina egna litegranna så jag har lite att ta igen.

GODNATT!!!


Kommentarer
Postat av: josephinenoren

Svar: ja en bara i bland är lite aatör och har ingen riktig inspiration än? ^^ :)

2010-05-23 @ 12:44:06
URL: http://josephinenoren.blogg.se/
Postat av: Johanna - Fotoblogg!

Härliga bilder på gräs-debuten. Så himla söt!

Hoppas att medicinen nu hjälper dig så att den där huvudvärken och konstiga inflammationen går över! Kramar!

2010-05-23 @ 19:40:16
URL: http://lionfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0