Dragqueen makeup, Anställningsintervju & Shopping

   Står/stod på dagordningen idag. Min skoldag var helt underbar, kan man ha roligare när man får sminka om killar tills de ser ut som töser ;)

   Ikväll är det anställningsitervju på G så nu skall jag sitta här och få klart mina bilder och arbetsprover jag skall ta med. Sen bär det av ner på stan för att framkalla dom. Så nu skall det planeras upplägg, makeup inför intervjun och kläder!

   Och på tal om kläder, min sambo,den sötnosen, fann två kjolar och en skjorta på reastället som han tyckte jag skulle ha idag. Mycket uppskattat då ekonomin inte är som den bör, skall vi tacka för ikväll när stressen lagt sig. Skall göra ett nytt halsband ikväll nu vet jag ju iallafall hur det skall se ut så då går det lite fortare än igår, allt sker av en anledning som jag brukar säga.

   PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0