80 års firande med 4e generationen

   Skoldagen idag var 50-tals inspirerad, så som jag har längtat! Fick bra betyd och känner mig riktigt nöjd idag kan jag säga, skönt med sådana dagar. Ni får se bilder imorgon dock då vi precis kommit hem här efter att vi firat födelsedag tvärs över gatan. Så Thilda har träffat sin pappas morfar och jag har agerat fotograf.

   Fick till riktigt fina bilder på tösen i en riktig vintage fotölj med en kompott av färg och form som jag ska retuschera och förstora sen för hon är ju bara så söt. Vi passade på att ta kort på 4 generationer idag lite kul att se. Thilda blev trött här på det så det blev till att gå hem strax innan åtta och ge henne välling och sätta på henne pyjamas. Nu skrattar hon åt hockeyn här och pillar lite på pappas PS#, inte så populärt dock.

   Ikväll ska jag göra något jag aldrig trodde jag skulle göra, skjuta zombies ;) Men när man har en "riktig" pistol att skjuta med så blir det nog lite rligare tror jag.

   Nej nu ska jag kika lite på hockeyn och lägga tösen, ses sen :)

Kommentarer
Postat av: Weronika

ja hon är jätte fin så det förstår jag :D



måndag...vilken tid? ska lucha på stan men kommer vara hemma efter 14... har korten kommit?

2010-05-12 @ 21:03:58
URL: http://mammalutt.bloggplatsen.se
Postat av: Weronika

glöm inte bort att andas bara ;)

efter 14 blir perfekt! ha en super helg!

2010-05-12 @ 21:20:05
URL: http://mammalutt.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0