The Glimmer Man - Varje 10 månaders, favoritfilm att knapra på

   Thilda verkar inte ha något mer att riva nu när hon springer runt här i gåstolen och försöker spränga glas med sin röst, undrar om pappa vaknar av det där. Idag ska jag få med mig familjen ner på stan för att visa mina erövringar jag ska ta hem med seger ;)

   Helt sjukt, att man kan känna sin kropp så väl, igår la jag mig klockan 22 och var trött som attans säger jag bara för så trött har jag inte varit sedan jag var gravid, hemskt. Skulle precis till och somna när jag fick sådan underbar smärta i mina äggsatockar, självklart i min ljuvaste sömn *som jag antar att det skulle ha blivit* så kom min underbara perios bara ett par dagar försent. Skulle kunna ställt klockan på det där! Så min sömn blev inte till den bästa kan jag lova.

   Klockan 01:00 vaknade jag av världens ramaskrik ifrån Thildas sovrum, rusade upp och möttes av en sambo som plockat upp den förskräckta tösen i famne, var bara att göa i ordning välling. Drömmer nog mardrömmar gissar jag på. lite välling sen somnade hon som en stock vilket hennes mor däremot hade svårt för. Kom knappt upp här imorse men nuså.

   Lite lustigt, Thilda öppnar våra lådor med dvdfilmer och av någon anledning så tycker hon att b-filmerna är bäst för hon får alltid tag i "The Glimmer Man" med Steven Seagall & Keenen Ivory Wayans i huvudrollerna som hon går runt med, skratt. det är kvalite. Nej nu ska jag väcka Jari och äta frukost så vi får lite familjetid till trots.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Usch typiskt att du skulle få den mitt på kvällen när du är så trött! Hoppas ni får en trevlig dag kram

2010-03-25 @ 10:39:51
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Ellinor

För att titta på i datorn så klart.

Så att jag har den kvar för alltid hemma.

Och ta fram som en kär skatt och se min kusin lycklig i hennes lilla familj.

Därför vill jag ha kortet

2010-03-25 @ 10:51:10
URL: http://ladye.blogg.se/
Postat av: Therese

Vilken otroligt fin design du har, och vilken söt header=) hur är det idag?Kram

2010-03-25 @ 11:04:02
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: Therese

Då är du verkligen duktig=) Okej =) Jag har börjat piggna till denna veckan eftersom vädret varit helt underbart=)

Okej, vad kul med nya solglasögon=) Jag funderar på att ta mig till en potiker och skaffa solglassögon med styrka för jag orkar inte med linser^^ JAg ska jobba idag och sedan blir det sångafton på min systers skola=)

Du låg bland de kommenterade på blogg.se startsida=)

2010-03-25 @ 12:15:26
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0