Nyshoppad 50-tals stil!

   Har ju fastnat för 50-tals sminkning och det är något jag använder mig av nästan varje dag. Längtar tills jag börjar plugga och får alla verktygen för att göra just den looken mer personlig och elegant ;) Nu har jag i vilket fall som helst bytt ut min garderob och nu när jag börjat kika på vad jag faktiskt handlat så ser jag att det är ton i ton, stilrent och i viss mån 50-tals inspirerat. Vart skall detta sluta!?



Två kläningar och två toppar ifrån HM sen även en svart/vit rutig skjorta som jag ej fann bild på! Och inom kort kommer det in barnkläder "oldstyle" till KappAhl  de skall jag hålla koll på!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Vad fint! =)

2010-03-22 @ 21:35:52
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0