Jag är en besvikelse..

   Usch vad jag känner mig besviken på mig själv just nu. Fick till jätte fina familjekort igår samt modellbilderna är jag nöjd med. Men mina "newborn" bilder blev inte det minsta so jag tänkt, nog för att de små liven inte riktigt var på humör men jag är fortfarande grymt besviken på mig själv just nu.

   Satt nyss och retuschera lilla ella som är så söt, har retuscherat en retusch som jag gör på alla bilder för att själv bilden ska vara bra en "naturell" bild alltså. Men jag vill ha en speciell svartvit bild och jag kände mig bara så besviken (Igen jag vet jäkla tjat) så jag kände att det är inte dags att sätta sig och retuschera just nu för jag blir bara så less.

   Om det hade varit idag så hade jag gjort så mycket annorlunda så jag får helt enkelt leta vidare efter de små bebisarna som finns här i stdane sen får jag åka hem och fota för jag tror minsann att jag får betydligt bättre bilder än om jag fotar i studio för jag tror helt enkelt inte att jag vet vad jag gör just nu.

    En STOR SUCK!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad tråkigt när det känns sådär.



Jag var själv i en ishall och fotade förra veckan, och det var skitsvårt. Jag trodde att de ville ha närbilder på spelarna, och hade därför tagit ett ganska snävt zoomobjektiv. Men det visade sig att de ville ha bilder "in action" och det var jag inte alls beredd på, hade inte med mig det objektivet och var ganska oförberedd på vad jag skulle fota.



Inte en enda bild kunde jag ta nära spelarna, som jag hade trott.



Fördelen med att åka hem till folk och fota barn är ju att man är mer avslappnad då. Är inte barnen på humör kan man ta en paus, det blir inte så konstlat. Nackdelen är ju all rekvisita man får släpa på! Bakgrund, blixt, stativ till förbannelse, etx.

2010-03-17 @ 12:08:05
URL: http://hannasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0