Intressanta bildideèr önskas - Så man får lite fler kommentarer

   Usch igår var jag trött bara att gå och lägga sig då, tror jag somnade på 2 minter så sällskaplig var ag, haha. Idag är det ny solig dag här i Eskilstuna och det ska jag fira med att stanna inne, kul va. Nej klockan 15 ska jag vara i Torshälla för att ha ett ljusparty och hoppas på att jag kan tjäna lite extrapengar iallafall. Vi får hålla tummarna.

   Gick ju upp här för Thilda vaknade och låg och pratade men under tiden jag var på WC så somnade hon om igen, vad är det för stil. Passade på att kolla mina bilder på fotosidan då jag ska lägga ut en ny barnbild och hoppas på att jag får några kommentarer någon gång. Jag har ju verkligen förstått att jag inte tar några intressanta bilder eftersom det aldrig är någon som kommenterar dom förutom mina trogna läsare här men ni kanske bara är snälla vad vet jag ;)

   Jaja man ska inte gnälla jag har ju faktiskt inte lärt mig allt för jag har ju inte fotat så hiiimla länge så jag får nog stå ut. Men jag har några toppenideèr som skall utvecklas men det blir när snön försvinner så man kan gå barfota annars går de inte, den som lever i sommar får se vad jag menar.

   Nej nu blir det frukost åt både mig och lilltjejen för nu får hon faktiskt vakna här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0