Fotopreview - Her deep green eyes

   Det var inte meningen att vi skulle ta porträtt bilder men jag kunde inte låta bli när jag väl kom på att Sarah har gröna ögon, haha. Så väl känner man varandra efter 17 års vänskap att man glömmer bort varandras ögonfärg.








Nu upptäckte jag även att så som jag retuscherar mina bilder så ser de ej ut när jag laddar upp dom vad tusan beror det på? I min retusch här brevid är hennes ögon mer gröna och hon har lite mer färg/lyster i hudtonen men det syns inte minsann på uppladdningen *funderar*

Har spätt på liiite mer kontrast för att kanske överväga blekheten och jag hoppas någon ser den någorlunda så som jag retuscherat den!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Många säger att blogg.se försämrar bildkvalitén, jag har själv inte märkt det men så kanske det kan vara.



Blir det någon skillnad om du lägger bilden som en liten klickbar bild istället?

2010-03-23 @ 20:50:32
URL: http://hannasfoton.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Super fin bild.

2010-03-24 @ 07:38:06
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0