Förberedelse - Newborn photosession

   Idag har jag varit och handlat en "kruka" jag ska fota de små live i imorgon, är himla spänd ska få fota både enskilda newborn bilder samt familjekort och det ska bli jätte skoj. Allt blir nog i svartvitt eller i duotoner som jag tänkt, snyggast så. Har så mycket ideèr så jag hoppas de blir nöjda med det färdiga resultatet sen och att de små liven är goa och glada imorgon. Har ordnat så att de båda bebisarna skall få komma samtidigt med sina familjer och fota utifall den ena ej vill vara med på bild så fotar man den andra ;)

   Någon mer som har ideèr om vad man ska fota för typ av ilder när man fotar de så?

   Givet är ju att jag ska fota deras fötter och händer, om man tonar bort all bakgrund och framhäver bara fötterna och en faders händer som omfamnar de små fötterna i form av ett hjärta är något av de bilderna jag kommer eftersträva imorgon. Sen tycker jag om bilder där man fokuserar på en viss del i fotot men om man uppskattar hela bilden så kan man se mer i bakgrunden som bara skänker en kärlek i hjärtat, kika bara in HÄR så ska ni få se vad jag menar.

   Sen ställer underbara Nadja upp för en fotosession igen där jag ska få leka med ljus, vet j vad jag gjorde fel sist så då måste det ju gå åt rätt hål imorgon med damen.

   Ni har väl inte missat att gå in och kika på min PORTFOLIO!? Finns ett stort urval av bilder jag lägger ut där, de flesta av mina favoriter och fler hoppas jag på att det blir.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Får se hur de går imorgon, jag vet inte vad jag ska ha på mig än.. jaja de löser sig väl ;-) Jag kommer iaf INTE ha någon såndär foundation som sist haha

2010-03-15 @ 22:19:05
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0