Dior 60´s - Mina nya solglasögon

   Idag fick jag hem min efterlängtade solglasögon ifrån Dior. Dom heter the 60´s vilket innebär att de aldrig går ur stilen för de kommer alltid vara 60-tals inspirerade ;)
   Så i sommar när lusten faller in och jag inhandlat min 50-talsklänning ifrån KappAhl som släpps den 9 april, så ska jag styla mig och se om jag kan väcka ågra blickar när jag går på stan so en renodlad 50-talist, vad tror vi om det? 




Jag vet jag är inte så vacker när jag är osminkad och dan men ni får stå ut sen är inte kameran av bästa kvalite då det är mobilen jag tagit kort med :)


Kommentarer
Postat av: Nadja

Nu kan du och jag glida runt på stan som värsta snobbarna med våra glasögon hahaha :D

2010-03-25 @ 21:03:39
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0