Datorn - Thildas värsta fiende

   Inte ens fem minuter får man sitta vid datorn på morgonen för att kolla mailen, nyheterna, fotosidan och bloggen innan lilla vilda Thilda får för sig att stänga av hela datorn med en enkel knapptryckning, nedrans unge. Om inte det går så kan vi ju allti skälla lite på mamma när vi själva får skäll för att vi stängt av datorn vilket gör att mamma kommer helt av sig och inte kan vara arg.

   Nu för att få lite extra uppmärksamhet så har vi fejkhosta, för er som har hört henne så låter det riiiiktigt fejkat men sött trots det :)

   Ska ner och handla en shadingskugga och  vanlig ögonskugga (ghetto) så jag kan göra min speciella sminkning jag har tänkt idag. Var nere igår en sväng efter jag kommit hem ifrån tåget från Sthlm då Jari tyckte vi kunde ta en sväng när Thilda var hemma med farfar och farmor.

   Det blev ett par röda höga skor ifrån Bianco, ska lägga ut bild sen, ett par lackaktiga leggins sen blev det även ett par som är som ett par stretchiga byxor, attans snygga på kan jag lova. Och ÄNTLIGEN fick jag tag i den dress jag velat köpa så pass länge till Thilda i sthlm så nu har hon den med.

   Det visade sig att även Jari gått loss på shoppingen till Thilda igår. Lite irriterande är det dock att jag hittade ett klädesplagg till Thilda på KappAhl ifrån kollektionen "vintage" som inte skulle släppas förrän den 9 april när också mina kläder jag vill ha ska släppar, hur går det ihop!?!?

Kommentarer
Postat av: Sooz Photography

sv: Det är lätt att komma efter när man ser mycket film ^ Men om du gör ett litet inlägg varannan dag eller nåt så kanske du hinner ikapp snart. Ibland kan det räcka med att tipsa om filmer istället för att göra recensioner. Inte alltid det finns tid för sånt :)

2010-03-27 @ 12:54:11
URL: http://chiliad.blogg.se/
Postat av: Malin

HAHA, moa gjorde exakt likadant igår - stängde av min dator, vände sig om, tog tag i en tidning och rev sönder den! Jäkla skitungar ;-) Hihi.

2010-03-29 @ 00:50:53
URL: http://anglavra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0