Bild - Lilla söta Nils 10 månader

   Idag var det mammaträff och min första promenad på 3 veckor, mina höfter känns helt okey idag så det var riktigt skönt kan jag lova. Denna bild blev inte vad jag tänkte MEN nu fick jag för mig att göra en rejäl retusch på den och jag känner mig rätt nöjd med resultatet med tanke på hur missnöjd jag var imorse. Detta är en duotone bild med highkey retuschering, någon som förstår vad jag menar?!

   I vilket fall vad tycker ni denna gång, har jag gått för långt?




Originalet här nedanför. Rent tekniskt så vet jag att denna bild är helt förstörd då hela sidan är utfrätt på lilla Nils för det är soljus direkt ifrån fönstret som skiner in på honom vilket även gör bilden korning. Då jag retuscherat den som jag gjort så tycker jag att den helt plötsligt fått nytt liv och inte alls är så ruinerad som man kan tycka ifrån början.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0