Begravd till halsen..

   Eller har jag tagit mig vatten över huvudet. Jaja imorgon är ny dag och nya tag och en förhoppning är att jag skall finna tron på mig själv, vilken riktigt svackarvecka jag har den här veckan får verkligen hoppas att jag kan rycka upp mig nästa vecka!

   Imorgon ska jag få fota lite mer islandshästar och försöka få bilder i rörelse då de ser bäst ut på de livsglada små busdjuren. Sen på måndag är det gravidfoto och jag är så inställd på att fota på ett visst sätt, attans bananer säger jag bara om jag misslyckas för då blir jag riktigt sur. Då lär min kamera få ligga på hyllan en vecka eller så för att få börja med nya tag. eller så gräver jag ner DEN för att fina nya tag!

   Jag börjar fundera på om Natta är en monstret i dramat om hon är min Ackilles häl ska åka hem till henne för att ta tjuren vid hornen eller Oliwer med kameran. Nej inte skylla på andra, fyfy *slår på fingrarna*

   Ett glas rött för att tömma skallen på negativitet för imorgon är en annan dag!

  

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Men du alla är inte lätta att fotografera, vad exakt är det som du inte är nöjd med?

Om du vill så kanske jag kan hjälpa dig med retucheringen med tipps o så.

Man kan inte lyckas med alla.

Sen kan det ju vara så att du spänner dig för att du inte tycker att du gjorde "rätt första gången" och efter det har det blivit ett hjärnspöke.

Jag försöker tömma hjärnan när jag fotograferar och se ögonblicken. Inte det tekniska.

Lägg upp en oretusherad bild vet ja får jag se=)

Det kanske är skit bra och bara du som inbillar dig

kram

2010-03-20 @ 21:58:34
URL: http://ladye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0