Äntligen hemma...

   Ja nu är det bevisat mina bilder duger inte! Haha nej så illa är det nog inte men med lite träning så kanske jag också kan ta lite bilder som passar de äldre herrarnas smaklökar i klubben, lite humor, siffran tre och allmänt trista bilder är ju vad de eftersträvar så antingen tar jag för roliga bilder eller så är jag för dålig.

   Den som lever får se, vilket som så har jag precis börjat med min "fotokarriär" och i slutet av detta år så lär jag ha tagit betydligt bättre bilder än vad jag gör just nu. Längtar redan dit.

   Som ni kanske kan gissa så vann jag inga priser i "Vintersalongen" som jag skrivit om tidigare men det hade jag ju inte rälknat med ville ju mest få lite kritik så jag vet vad jag gör för fel inom mina bilder. Men tydligen så får man ingen kritik som vinnare heller så jag ska kanske söka till andra tävlingar för att få det om jag ej vill lägga ut bilder på www.fotosidan.se eller www.flickr.com vill säga.

   En sak i taget just nu tror jag att jag ska lägga mina höfter gå is i ett glas vid sängkanten eller rent ut sagt byta höfkulor, cause they are KILLING me!!!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Haha har tyvärr ingen aning om vilken film det är ;D

2010-03-10 @ 22:20:51
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Wysteriia

Hm måste nästan vara Ariel? :)

2010-03-10 @ 22:33:49
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Wysteriia

Haha du är väl för söt ;D Jag hoppas du kan sova gott <3 hehe!

2010-03-10 @ 22:59:08
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0